Friday, May 25, 2007

Scrisorica de amor catre Tiriac Leasing

Ma numesc Ahile si am incheiat un contract de leasing in valoare de aprox. 35.000 Euro cu societatea dvs., in numele S.C. X-ulescu SRL din Bucuresti. As dori sa ma lamuriti asupra unor chestiuni, daca este posibil doar.

1. Tocmai am primit o factura in val de 119,38 RON pentru numere preferintiale. Am remarcat cu surprindere ca Brigada de Politie Rutiera percepe doar 45 RON pentru aceasta optiune. Cum imi pot explica pretul mai mult decit dublu perceput de dvs? Cum se justifica el? Va rog sa pastrati in memorie valoarea contractului nostru.

2. Am inteles ca firma dvs. socoteste valoarea unui Euro la cursul BNR +2%! Dat fiind ca acesti 2% inseamna cam 700 Euro in plus pentru contractul meu, as dori sa ma lamuriti daca e posibil cum se explica acest curs discutabil.

3. Am remarcat la Art. 21 din Contract privind Calcului si Esalonarea Platilor ca am fost taxat cu 200 Euro drept Cheltuieli de import si inmatriculare. As dori sa stiu care sint aceste cheltuieli mai in detaliu, dat fiind ca alte societati prestigioase se multumesc cu sume de genul 90 Euro la acest capitol si nu reusesc sa inteleg de ce dvs. cheltuiti mai mult.

4. Cum credeti ca se simte un client care e atras de dobinda de 6,95% afisata de dvs, doar pentru a descoperi mai apoi ca exista costuri mai putin vizibile, a caror justificare e greu de inteles, care il fac sa plateasca mult mai mult decit in alta parte? Credeti ca se simte inselat de firma dvs.?

In speranta ca se va gasi cineva capabil sa-mi raspunda (pina acum oamenii cu care am interactionat din compania dvs. s-au simtit depasiti de aceste lucruri) ori macar caruia ii pasa de un client indeajuns cit sa incerce sa-l pastreze, dati-mi voie sa va multumesc in avans!

O sa comunic si raspunsul in cazul in care voi primi unul, fie el si telegrafic.

3 comments:

Unknown said...

inceputul cu "ma numesc ahile" este de senzatie. am murit de ris. in rest, ti-ai gasit sa te legi financiarmente vorbind de firmele lui tiriac. cum crezi ca a facut omul o palarie de bani pina acum? :))

Ahile said...

Eu sper ca nu asa. Eu inca sper ca mai exista si oameni cinstiti in tara asta. Desi ,asa cum am constatat zilele astea, a fi cinstit in Romnia inseamna a fi prost. O iei din toate pozitiile daca esti cinstit si nu minti sanatos si cu convingere.

cronicaru' said...

ba, io sunt de partea ta. te aplaud. in picioare. ar trebui sa procedam toti asa. din pacate foarte multi suntem comozi. preferam sa stam cu telecomanda in mana si sa ne minunam de dobanda infima. si atunci cand aflam inselaciunea nu mai trimitem scrisori ca ne gandim ca oricum nu se va intampla nimic. sparge-le gura!